Jag saknar dem redan....

....mina vänner på TV. Ja, då har jag alltså sett klart hela "Sex and the city", boxen och filmen...... saknar dom redan. Jag som var så anti innan, och nu tycker jag dom är helt underbara allihop. Förutom Big, han är för gammal för att spela snygging :)

Nu är det dags att städa, så att det är fint när vi kommer hem från Indien. Är lite kluven, vet inte om jag ska plocka undan julpyntet innan vi åker, eller om det är kul att ha det kvar till i mitten på januari... Jag får suga på det en stund till.



Jag fick just en uppmuntrande kommentar på facebook av min barndomskompis Lotta, och som tack för det bjuder jag på en vacker bild från tonåren :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahahaha!! Kul hade vi! :)

2008-12-11 @ 21:17:36
URL: http://lottaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0