Look a like

Jag har alltid fått höra att mina händer och fötter ser lite "annorlunda" ut. Senast i helgen när mamma var här, fick jag höra ett och annat om mina knubbiga fötter.




I tonåren var jag kanske inte helnöjd med mina händer och fötter. Men idag kan jag säga att jag är riktigt stolt över mina korvar. Jag har lärt mig olika trick med mina tår, till exempel kan jag sära på alla tår varpå jag lägger lilltån över den tån som är bredvid. Jag kan vicka på mina lilltår (fast dom är så små att dom knappt finns). Och hittils har jag inte träffat någon som kan göra det. Någon som vill utmana mig i tåtricks? Jag är även expert på att nypas med dom, och har nog varit upphovsmakare till en hel del blåmärken på karlars vader under mina dagar. Min kära syster har rätt knepiga tår hon med, men inte riktigt lika ugly som mina.

Bellas fötter till vänster och mina till höger.... vackert, eller hur?!



Förresten har jag startat en look-a-like tävling med mina fingrar. Vad tycker ni? Själv tycker jag att kaviarstumpen är identisk med mitt lillfinger, man kan även se en liten kaviarnagel och till och med färgen är lik,. Sibyllas raggarkorv med mosmeny, är kanske lite väl tjock och en smula för solbränd för att matckha mina bleka fingrar.

 




Vi får se om det dyker upp fler bidrag i tävlingen, och tills dess så gömmer jag mina tår under kinderäggshattar.





SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: alexander

MOGET :D

2008-12-08 @ 12:50:33
Postat av: Mamma

Jag har väl inte sagt nåt elakt om din fossingar!! Skrattade ju bara pyttelite åt dom för att dom är så söta.Kraaaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0