svårt!

Det är svårt att packa när man inte vet vart man ska!! På kartan kan jag peka ut vart jag ska, menjag har ingen aning om vad jag kan förvänta mig. Jag försöker packa lite kläder trots att jag tidigare sagt att jag ska resa med tom väska. Men jag tänkte att jag packar lite kläder som jag kan göra mig av med på vägen. Oömma kläder som jag inte kommer att sakna. Problemet är att jag inte vet om jag ska packa varma eller kalla kläder, snygga, fula, eller heltäckande. Ena dagen ska vi vandra i begen medan vi nästa dag ska ligga på stranden. Shorts eller täckbyxor, linne eller stickad tjocktröja med vantar och mössa. Det är skitsvårt!! Är det nu så att solen gassar och det är varmt, känns det inte så kul att släpa runt på en stor ryggsäck med ullsockar. AAAAARRRHHGG!!

Egentligen så skiter det i vad jag packar för kläder. Huvudsaken är vilka piller jag har med mig, man kan aldrig ha för många. Jag vill verkligen inte bli sjuk, min största farhåga!!! Jag minns med frossa hur gott jag mådde i Thailand -03.


I morgon ska jag på massage, det är precis vad jag behöver. Min axel har precis börjat krångla igen. Ikväll har inflammationen varit riktigt elak. Ser inte fram emot att sitta på ett flyg 8 timmar i sträck. Så nu hoppas jag att massagen i morgon gör susen.

Ikväll skulle jag egentligen ha träffat klassen på Liseberg, men jag kände att jag var tvungen att prioritera förberedelserna inför resan. Trots att det känts som att jag haft all tid i världen, blir det ändå rätt stressigt. Men nu börjar jag känna mig ganska klar. Ska städa lite i morgon bara :)

Tror ni att det är overkill att ta med min uppblåsta pilatesboll som handbagage?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe, jag tror inte du behöver pilatesbollen? Kanske kan du rulla ner med den när ni vandrat i bergen? :P

2008-12-12 @ 00:46:37
URL: http://lottaekman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du är utmanad på min blogg! :)

2008-12-13 @ 01:24:05
URL: http://lottaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0