Barnvakt :)

I går var vi barnvakter åt min söta lillebror Samuel. Det var jättemysigt och det var en tapper riddare som till slut, efter timmar av lek och bus, som somnade under mysfilten i soffan. Vi spelade spel, byggde torn, spelade Eyetoy play på playstation och lekte ett par omgångar av kurragömma. Dessvärre han vi aldrig säga hejdå eftersom han fortfarande sov när de hämtade honom, och nu är de i London. Så nästa gången vi får chansen att busa dröjer en stund.

Vet ni föresten hur spännande det är att leka kurragömma när man får räkna varje gång (och bara till14) Och den man ska leta efter, varje gång berättar stolt vart han ska gömma sig. Det är faktiskt ganska kul :) Fast nog blir det mer spännande när Christian lägga sig i och hjälper busfröet att gömma sig. Då kunde jag vara glad om jag ens lyckades hitta honom alls. Till exempel stuvande han undan barnet under vår fotöj... så man måste lyfta upp den rätt högt för att ens förstå att det kan få plats ett litet barn där under.









 ZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzz

Kommentarer
Postat av: Lena

haha, vad sött! kan tänka mig synen att lyfta på fåtöljen och hitta honom där.. ;P

2009-02-14 @ 00:25:02
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men vilken gullunge! Å likheten är ju slående, särskillt på grimarsbilden ;)

2009-02-16 @ 11:40:42
URL: http://bereccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0