Bläää

Känner mig bakis trots att jag inte druckit en droppe, är helt slut. Om jag nu håller på att bli sjuk så skulle jag uppskatta om det kunde bryta ut någon gång, så jag blir av med eländet snarast. Så nu är det färdigklagat. Jag och Christian har haft en mysig hemmakväll med  en låååång film. Jag tror kanske att vi hinner med en till innan ögonlocken inte längre låter sig lyftas. Jag har prov om några veckor och har hittils haft rätt svårt att koncentrera mig när jag försökt läsa, men nu måste jag skärpa mig.

Nu är det fikadags :)  I förrgår bakade jag förresten bullar åt min kära fästman. Han bad så snällt så jag kunde inte låta bli. Stackarn var så ivrig att han åt dom när de var så varma att han inte ens kunde hålla i en. Sen åt han så många så han fick ont i magen :) Det är förstås svårt att låta bli. Dessutom satt han som en gam och väntade på att bullarna skulle bli klara, sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bullar .....jag blir riktigt sugen!!!!!!!!!!!!!

2009-02-15 @ 23:13:18
Postat av: Lotta

Mmmmm vad gott!!!

2009-02-16 @ 09:00:47
URL: http://lottekman.blogg.se/
Postat av: Lena

åh, vad gott :D

2009-02-17 @ 17:50:18
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0