En vanlig lördagkväll i Kungsbacka

I går var vi, som många andra lördagkvällar, i Kungsbacka hos Christians mamma och åt middag och spelade kort. Den nya spelfavoriten är poker och igår tog vi med oss våra nya marker som vi fårr gratis från Unibet. Det tog låååååång tid och var väldigt trevligt. Jag skulle köra hem och drack därför endast lite vin till förätten, medan Christian och Ingemar aldrig tycktes få nog :)  Det blev en hel del fummlandes med korten efter ett par timmar, och jag hade en stendöd Christian med mig hem i bilen vid 02:00 tiden. Detta är en helt vanlig Lördagkväll i Kungsbacka med svärmor :)


Så här glad var jag när jag hade vunnit


Och så här såg det ut när det gick mindre bra för mig


Men de här två var lika glada, hur det än gick :)




Idag skiner solen och himlen är blå, så förhoppningsvis tar vi oss ut på en liten promenad.


Hej svejs

Och förresten som svar till dig Ellen, hahaha jag kommer inte ihåg att jag någonsin kletat sylt i er husvagn :) Är du riktigt säker på att du inte förväxlar lugna lilla mig med min superbusiga storebror Daniel ;) Hahahaha Kram till er allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0