Nya favvomusiken

Daniel lindströms nya album D-day är kanoners! Jag är glad att han hittat tillbaka till det sound som passar honom bäst.
Provlyssna här

http://www.klicktrack.com/klicktrack/releases/daniel-lindstrom/d-day/2


Caught in that feeling, är en storfavorit! Det kommer att nynnas en hel del på den de närmsta dagarna.

Älskade C hade lagat Thaimat till mig ikväll när jag kom hem från projektmötet. Mumsfillibabba :) Nu när han är hemma kanske jag blir serverad mat ännu lite oftare :) I morgon är det upp kl 05:00 som gäller så nu ska jag hoppa i säng. Sov alldeles för lite inatt. Verkar som om det är fullmåne hela månaderna nu för tiden, jag kan inte riktigt somna så bra. Skulle behöva rensa skallen lite tror jag :) En riktigt skön spakväll skulle sitta fint!

God natt allihopa! KRAM

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men hej söta du! :) Va kul det var att läsa din blogg!

2009-02-05 @ 08:04:26
URL: http://bereccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0