Lycka är....

När man får tåflörta med sin käraste i en liten röd stuga i skogen....



När man ser två söta och jämngamla träd som har sällskap trots att de är så olika....




När man får äta frukost med en sådan utsikt...




När man får pussa någon utan att denne någon gör motstånd...




När jag kommer på att jag har fått vara här...



När man hittar roliga varningsskyltar...




Att spela kort med utsikt som denna...




Att det fortfarande finns platser som denna som man kan rymma till...




Att äta frukost på Europas nordligaste parkering mitt i sommaren när det är -2 grader kallt!




Att äntligen få nå europeiska kontinentens nordligaste punkt (Nord kap i bakgrunden).... 




Att få kramas i midnattssolen...




Jag är nog rätt lyckligt lottad som har så mycket att vara lycklig över :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Guuud vilka fina bilder, härliga texter till oxå, blir lite avis, du verkar ha ett helt underbart liv! :)

2009-02-10 @ 17:53:02
URL: http://lottekman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina bilder!! och vad msigt du skriver gumman!

2009-02-10 @ 19:02:09
Postat av: Lena

vad mycket fint! :)

2009-02-11 @ 23:12:14
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0