Bra och dåliga icke-affärer...

Hittade bilder i min mobil från indien på två affärer som aldrig blev av. Det ena köpet önskar jag verkligen att jag hade kunnat övertalat Christian att göra. Det andra köpet däremot är jag överlycklig över att jag lyckades tala honom ur!!

Vilket tror ni är den bra respektive dåliga icke-affären??

1. Tröjan av jakull med fleecefoder för 100kr??




2. eller den äggformade blandad-kattdjurs-pälsmössan för 60 kr




Akta er för de dåliga fynden i länder där  fula saker är så billiga att man köper dom på skoj. Ta hellre ett kort!


Kommentarer
Postat av: Lena

haha, konstig grej! ;P

2009-02-01 @ 15:45:53
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0