Kalmar i sommar

Jag har lyckats ordna en praktikplats åt mig i sommar! Whiiiii!! Jag kommer from början av Maj tom slutet av Augusti "jobba" på ett himla lattjo ställe i Kalmar som heter Vilse. De annordnar kickoffer och andra företagsresor med äventyrstema. Havskajak, forsränning, fjällvandring i Polen eller stubbsittning kan stå på schemat. En tjej som går i 2:an över mig, hade sin praktik där förra sommaren och var jättenöjd. När jag pratade med chefen kände vi båda nästan med en gång att jag skulle passa där, och jag ser verkligen fram emot att vara där i sommar. En sommar som spenderas mestadels på öland med äventyr kan väl inte vara helt fel eller?

Besök deras hemsida och ta en titt på stället :)                 http://www.vilse.com/

Äntligen kanske det blir lite redig fart på äventyrandan i Sandra igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0