V.28 i morgon :)

Shit snart går vi in i en ny vecka och tiden bara springer förbi. Nu går det allt bra fort! Om några veckor flyttar vi in i vår hyresrätt på 108 kvm i centrala Gislaved. Det är en jättefin lägenhet, och jag kan se mig själv sitta hemma där och ha det mysigt i höst. Att vi fick tag på en mysig och bra lägenhet kändes otroligt viktigt för mig eftersom vi dels flyttar till en plats där vi inte känner någon och dels för att jag kommer att spendera mycket tid i lägenheten de första månaderna. 

Vi gör vårt sista besök hos barnmorska i Gbg på tisdag, efter det är det barnmorska och föräldragrupp i Gislaved som gäller. Barnmorskan i gbg är väl ok men jag känner inte att vi har fått någon riktig kontakt och det känns rätt skönt att byta. Att vi sedan ska gå på föräldragruppen i Gislaved känns kanon, och jag hoppas att vi träffar lite hyggligt folk där. Jag kommer dock att vara en månad längre gången än de andra i gruppen eftersom vi kom in lite sent med anmälningen, och det känns väl lite läskigt :)

Vagnen står nu hemma i lägenheten och väntar på att jag ska få komma hem och provköra den hihi. Christian har dessutom köpt bilbarnstol som hör till, fast i svart. Man kan sätta den direkt på vagnen så man slipper lyfta upp det lilla knyttet om det somnat i bilen och man bara ska och handla eller så.

Nu har jag börjat räkna ner på riktigt när det gäller min praktik. På måndag åker jag hem och ska vara hemma i 4 dagar, ska bli sååååå skönt. Har inte träffat min älskade karl på nästan 2 veckor nu. Här på Öland skiner solen och det är varmt, men det kan man knappats njuta av när man står i en stekhet butik från 10-18 utan möjligheter att ta rast/lunch eller har några möjligheter att tillreda sin mat, inte ens micro eller kyl. Börjar bli rätt less på knäckebröd....


Här kommer en bild på blåvalen i V.27+4


Puss, kram och bamsespark!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!



Jag missade att du skrivit ett nytt inlägg gumman! Vad fin du är och oj vad magen växer. Jag önskar att jag kunde få se och känna på sparkarna nu, har den månne fått mormors kickboxningsgener?? Kram,

2009-07-19 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0