Själv :)

Nu sitter jag här och är ledig i över en vecka utan skolarbete att göra. Det känns så skönt!!! Jag ska unna mig att göra massa "själv-grejor". Jag har redan börjat lägga ett pussel och ska grotta ner mig i en bok. Jag en massa tråkiga saker jag måste göra oxå, men det gör ingen. Jag får göra en härlig mix av allt, så blir det nog bra i slutänden. Christian är i Los Angeles och kommer hem igen nästa vecka, så jag kan kolla på världsmånga tjejfilmer.

Jag är lite avundsjuk på min mamma och bror som är i Thailand. Det hade vart nice att spendera sina lediga dagar på en solig strand, med ljudet av vågorna som slår mot stranden, i bakgrunden. Vi får se när nästa tillfälle för solsemster uppenbarar sig. Förhoppningsvis får vi möjligheten att hälsa på lillasyster Bella på Cypern en veckan i sommar.

Nu ska jag njuta av min egentid :) Så Aloha allihopa!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!



Det later klokt och mysigt att ta vara pa sin egentid. Vi saknar dej och onskar att du var har med oss....Kraaaam

2009-03-11 @ 16:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0