Smaskens fillibabba!

Idag vaknade jag först kl 14:00, kanske lite för länge, men shit vad skönt det var. Nya rena sängkläder och inga måsten :)
Jag träffade Veronica i stan kl 15 för att ge henne kameran som hon köpt av oss. Hon frågade om jag hade tid för en fika, vilket jag självklart hade. Vi gick till Paprika och åt varsin sallad, vi satt i ca en timma, innan vi gick runt och småhandlade diverse saker. Vi avslutade med en nödvändig runda på hemköp med lite matinköp. Veroinca tipsade om smoothies som man kan göra hemma, så jag köpte mild vaniljyoughurt och frysta bär. När jag kom hem slängde jag ihop en blåbärssmoothie som var fantastiskt god, och nyttig :) Så tack Veronica för det tipset!

Kvällen har jag spenderat i soffan framför TV:n med fiskgratäng och en godispåse :) MYYYYS!!

Nu ska jag mysa lite till, så tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Lena

härligt!:D

2009-03-12 @ 16:23:03
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0