Tjockis

Ja då har jag alltså gått och blivit tjockis :)

Anledningen till att det varit sparsmakat, minst sagt, på bloggfronten för min del, är att jag gått och blivit med mage. I början vågade jag inte blogga med risk för att avslöja mig. Självdiciplinen är inte direkt världsbra och jag var rädd att jag skulle skriva något kryptiskt som skulle avslöja hemligheten för min familj :)

Men nu har hela 16 veckor gått och hemlisen är inte längre en hemlis.
V 7-12 var mindre roliga, då jag mådde illa och var trött, och då pratar vi överjordiskt trött. Det blev inte så mkt skola för min del. Dieten bestod av smörgåsrån och nyponsoppa. Alls som luktade överhuvudtaget var pest, i synnnerhet doftljus och varm lax. Jag är fortfarande känslig mot söta lukter, men annars tycker jag att jag mår toppen. Några andra graviditetsåkommor dras jag väl, men jag känner mig glad och lycklig! Nu börjar våren komma och magen puta. Så nu kan jag ta fram alla kjolar med skön linning och bagiga shorts som inte klämmer åt på magen.

På söndag åker jag och C till Kalmar där jag ska göra min praktik i 3 månader. Det ska bli kul att se en ny sida av Sverige.

Här kommer lite bilder på Kipkip, som min lillebror Samuel döpt den lilla/lille till. 


Ultraljud V.10



Ultraljud V.12



V.12  suger på tummen :)



Så här ser jag och Kipkip ut idag i V.16





Kommentarer
Postat av: Lotta

Fiiiin! :)

2009-05-01 @ 16:03:43
URL: http://lottaekman.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Haha, hær sitter jag och bølar pa kontoret! Jag saknar er!!!

2009-05-02 @ 11:30:41
Postat av: Rebecca

Säger som Lotta! Fiiin! :) Jättegullig mage :)

2009-05-03 @ 10:25:17
URL: http://bereccas.blogg.se/
Postat av: Lena

nämen, vad roligt! Grattis :D

2009-05-05 @ 20:12:23
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Karin Kriström

Grattis va roligt för er ! Det verkar som du har det bra i övrigt också. Lycka till !!

2009-05-06 @ 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0